Noteikumi un nosacījumi

Šis līgums tiek slēgts starp interneta tirdzniecības vietnes www.valodumape.lv īpašnieku SIA “Valodumape”, vien. reģistrācijas Nr. 44103091610, reģistrēts 2014. gada 13. martā, juridiskā adrese: Valmieras nov., Valmiera, Āra iela 3, LV-4201, un pircēju, kas izdara pasūtījumu un veic pirkumu www.valodumape.lv interneta tirdzniecības vietnē. Distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem un pirkumiem, kas veikti www.valodumape.lv interneta tirdzniecības vietnē. Šis Distances līgums neattiecas uz pirkumiem, ko Pircējs veicis Pārdevēja mazumtirdzniecības veikalos.

Pasūtīšanas process

Kad esat izvēlējies atbilstošos produktus un vēlaties pabeigt pasūtījumu, Jums ir iespējams pārskatīt produktu sarakstu pēdējā solī. Lai veiktu izvēlēto produktu pasūtījumu nepieciešams veikt pasūtījuma noformēšanu spiežot uz pogu “NĀKAMAIS SOLIS”.

Jūs tiksiet novirzīts uz pasūtījuma noformēšanas sadaļu, kurā būs nepieciešams norādīt Jūsu datus (vārdu, uzvārdu, tālruni, piegādes adresi, epastu).

Atzīmējiet, ka piekrītat mūsu noteikumiem (ieskaitot privātuma politikas noteikumiem – personas datu apstrādei un glabāšanai), lai mēs varētu apstradāt Jūsu pasūtījumu. 

Izvēlieties apmaksas metodi un veiciet apmaksas procedūru. Pēc veiksmīgas apmaksas pasūtījums tiks reģistrēts un Jūs saņemsiet e-pastu ar apstiprinājumu.

Nodarbības bērniem

Ja izvēlētais pakalpojums ir bērniem un jauniešiem, jāaizpilda bērna personas dati (vārds, uzvārds, personas kods),

Iesniedzot gada ienākumu deklarāciju, vecāki vai citi ģimenes locekļi var atgūt daļu pārmaksātā iedzīvotāju ienākuma nodokļa arī no tās summas, kura gada laikā tiek samaksāta par bērnu (līdz 18 gadu vecumam) interešu izglītību. Izglītības likumā noteikts, kas ir interešu izglītība.

Maksājumu apliecinošajā dokumentā obligāti ir jābūt norādītiem:

* bērna personas datiem (vārds, uzvārds, personas kods), tādējādi apliecinot, ka konkrētais maksājums veikts par bērnu;

* saņemtā pakalpojuma veidam (pulciņa nosaukums).

 

Atlaides

Apmaksājamā summa tiek samazināta, piemērojot mācību maksas atlaidi, ja izpildās kāds no nosacījumiem:

10% atlaide grupu un individuālajām nodarbībām, veicot apmaksu par visu mācību kursu, min. kursa apjoms – 20 nodarbības;

10% atlaide grupu un individuālajām nodarbībām skolēniem un bērniem;

5% “3+ Ģimenes kartes” īpašniekiem.

Atlaides nesummējas.

 

Izmaiņas pasūtījumā vai pakalpojuma atcelšana

Kad pasūtījums ir iesniegts un maksājums ir apstiprināts mums vairs nav pienākums mainīt vai atcelt Jūsu pasūtījumu. Ja vēlaties atcelt vai mainīt pasūtījumu, Jums ir nepieciešams sazināties ar mums, lai uzzinātu, vai ir iespējams mainīt pasūtījumu. Pakalpojuma un tā maksas atcelšana ir iespēja ne vēlāk kā 1 (vienu) darba dienu pirms pasūtītās nodarbības vai kursa uzsākšanās.
Lai Pasūtījumu atceltu Jums ir nepieciešams rakstīt iesniegumu uz e-pasta adresi info@valodumape.lv Pievienojot savu pasūtījuma apliecinājumu.
Pirms rakstiskā iesnieguma ir iespējams sazināties ar mums, zvanot pa tālruni +371 26438415 .
Veiksmīgas atcelšanas gadījumā, naudas atmaksa notiek 10 (desmit) darba dienu laikā uz pasūtītāja norēķinu kontu.

 

Pasūtījuma apmaksas kārtība

Veicot pirkumu mājas lapā var samaksāt ar maksājuma karti vai bankas maksājumu. Pircējs var izvēlēties pakalpojumu apmaksas veidu, izvēloties tūlītēju apmaksu, izmantojot piedāvāto norēķinu sistēmu.

Pakalpojuma vai preces atgriešana

Ja pakalpojuma vai preces kvalitāte ir neapmierinoša, lūgums fiksēt pakalpojuma vai produkcijas izskatu ar foto attēlu, kā arī rakstiskā veidā informēt uzņēmuma koordinatorus, rakstot uz e-pastu info@valodumape.lv un pielikumā pievienojot preces vai pakalpojuma foto attēlus. Pieteikumus par naudas atgriešanu klientam ir jāiesniedz 14 dienu laikā no pasūtījuma veikšanas brīža.

Ja pircējam ir piegādāts nepareizs pakalpojums, produkts ir sabojājies vai produkta izskats vai saturs atšķiras no produkta apraksta, kura informatīvos nolūkos ir publicēta Vietnē, pircējs ir tiesīgs nepieņemt piegādāto produktu un atgriezt to.

Lai atgrieztu produktu, pircējam ir nepieciešams Sazināties ar mums, zvanot uz: +371 26438415, nofotografēt produktu un nosūtīt to uz info@valodumape.lv. Atgriezt produktu mūsu kurjeram, vai struktūrvienībā Lilijas iela 2, Valmiera, kurā produkts ir saņemts, lai izvērtētu pieteiktos produkta trūkumus. Pircējam prece jāatgriež tai pašā dienā, kurā pasūtījums veikts , uzrādot čeku, vai pasūtījuma izdruku, ja pirkums veikts caur mājaslapu. Pircējs naudu saņems uz savu norādīto bankas kontu 10 darba dienu laikā vai, ja pasūtijums veikts uz vietas – skaidrā naudā, tad struktūrvienībā Lilijas iela 2, Valmiera, kurā būs veicis pirkumu.

Pārdevēja tiesības un pienākumi


Pārdevējs apņemas nodrošināt kvalitatīvu pakalpojuma sniegšanu – svešvalodas zināšanu apmācību atbilstoši Pircēja svešvalodas prasmes līmenim.
Pārdevējs izvērtēs Pircēja pretenzijas par mācību procesa organizēšanu un novērsīs tā cēloņus iespēju robežās.
Ja nodarbības nenotiek saskaņā ar grafiku Pārdevēja vainas dēļ, tās tiek novadītas citā laikā, par kuru Puses savstarpēji vienojas. Ja nav iespējams novadīt nodarbību citu apstākļu dēļ, maksa par nenovadīto nodarbību tiek atgriezta.

Pircēja tiesības un pienākumi

Pakalpojuma maksa netiek atriezta vai samazināta, ja Pircējs jebkāda iemesla dēļ neapmeklē nodarbību grupā vai atceļ individuālo nodarbību vēlāk kā vienu darba dienu iepriekš vai neierodas uz nodarbību. 

Pasūtītājam ir tiesības saņemt rēķinu uz norādīto e-pasta adresi.

Pasūtījuma piegāde un saņemšana

Pakalpojums tiek saņemts klātienē – Lilijas iela 2, Valmierā vai attālināti – Zoom vai citā platformā. Pakalpojuma sniedzējs izvēlas, nodrošina un apmaksā attālināto nodarbību platformu.

Klientu apkalpošana

Klientu apkalpošana mums ir ļoti svarīga. Mūsu klientu apkalpošanas komanda, cik vien iespējams, cenšas palīdzēt atrisināt jebkuras problēmas, kas var rasties ar jūsu pasūtījumu. Jums iespējams sazināties ar mums sūtot epastu uz info@valodumape.lv vai zvanot uz mūsu tālruņa numuru +371 26438415

Sūdzības un atsauksmes

Ja jūtat, ka produkta vai pakalpojuma kvalitāte neatbilst jūsu standarta prasībām, lūgums sūtīt atsauksmi uz mūsu epastu info@valodumape.lv. Labu vai sliktu atsauksmju pārskatīšana ir svarīga mūsu kvalitātes kontroles sastāvdaļa.

Personīga informācija

Veicot pasūtījumu, pircējam ir jāsniedz personīgā informācija, kas ļauj pārdevējam identificēt pircēju, lai piegādātu pasūtījumu un lai vajadzības gadījumā būtu iespējams sazināties ar pircēju par nepieciešamo papildu informāciju, vai lai izmantotu pircēja informāciju tiešā mārketinga nolūkiem (ar pircēja atļauju).

Veicot pasūtījumu, pircējs piekrīt, ka saziņa, kas nepieciešama pakalpojuma piegādei, noritēs, izmantojot pircēja norādīto e-pasta adresi un tālruņa numuru.

Ja pircējs vēlas, lai viņa e-pasta adrese vai tālruņa numurs vairs netiktu izmantots tiešā mārketinga nolūkiem, par to ir jāinformē pārdevējs.

Pārdevējs apliecina, ka pircēja personas dati tiks apstrādāti tikai preču pirkšanas nolūkos, kā arī tiks izmantoti tiešā mārketinga mērķiem (ja vien pircējs nepaziņo, ka viņš nevēlas, lai viņa personas dati tiktu izmantoti tiešā mārketinga nolūkiem, kā tas minēts šo noteikumu 11.3. pantā). Pārdevējs piekrīt neizpaust pircēja personas datus trešajām pusēm, izņemot pārdevēja partnerus, kas nodrošina preču piegādi vai citus pakalpojumus saistībā ar pircēja pasūtījumu. Visos citos gadījumos pircēja personas datus trešajām personām pārdevējs drīkst atklāt tikai saskaņā ar Latvijas tiesību aktos noteikto.

Personas dati, kurus pircējs nosūta pārdevējam no savas kredītkartes vai debetkartes konta banku sistēmās, tiek droši apstrādāti, izmantojot drošas datu pārraides SSL (Secure Socket Layer) sertifikātus. pircēja izmantotās bankas uzņemas pilnu atbildību par šiem personas datiem.

Pircējam kā datu subjektam ir tiesības saņemt informāciju par to, kā viņa personas dati tiek apstrādāti, lai varētu regulēt, atcelt vai nepiekrist savu datu apstrādei.

Lai nodrošinātu pircējam pilnvērtīgu e-kataloga funkcionalitāti, pārdevējs saglabā noteiktu informāciju pircēja datorā (ierīcē), ko sauc par sīkfailiem. Pārdevējs izmanto saglabāto informāciju, lai identificētu pircēju kā iepriekšējo e-veikala apmeklētāju, viņam ir pieejama informāciju par izdarītajiem pirkumiem, kā arī šī informācija nodrošina mājaslapas apmeklējumu statistikas saglabāšanu. Pircējam ir iespēja pārskatīt informāciju (sīkfailus), ko pārdevējs saglabā, un pircējs var izdzēst daļu vai visus saglabātos sīkfailus. Tāpat arī pircējam ir tiesības iebilst pret informācijas (sīkfailu) ierakstīšanu un izmantošanu savā datorā (ierīcē), taču šajā gadījumā dažas e-kataloga funkcijas pircējam var nebūt pieejamas. Pircējs, piekrītot sīkfailu lietošanas noteikumiem, piekrīt, ka informācija tiek saglabāta viņa datorā (ierīcē). Pircējs jebkurā brīdī var atcelt savu piekrišanu, izmainot savas pārlūkprogrammas iestatījumus vai nosūtot pieprasījumu pārdevējam.

Jebkurš pieprasījums vai rīkojums, kas saistīts ar personas datu apstrādi, pircējam ir jāiesniedz pārdevējam rakstiski. Pārdevējam, saņemot šādu pieprasījumu vai rīkojumu, rakstiski jāatbild pircējam ne vēlāk kā trīsdesmit (30) kalendāro dienu laikā.

Pircējs nedrīkst izmantot e-kataloga pakalpojumus, ja viņš nepiekrīt šajā sadaļā minētajiem noteikumiem, kas attiecas uz personas datu aizsardzību.

Strīdu risināšanas kārtība

Gadījumā ja starp Pircēju un mums izceļas strīds, kas izriet no Līguma noteikumiem vai Pakalpojuma neatbilstības dēļ, Pircējam ir tiesības vērsties pie mums ar sūdzību, rakstiskā formā vai sūtot e-pastu uz info@valodumape.lv, sūdzībā norādot savu vārdu un kontaktinformāciju, sūdzības iesniegšanas datumu, Pakalpojuma neatbilstību un prasīto risinājumu. Mēs atbildēsim uz Jūsu sūdzību nekavējoties, bet ne vēlāk kā 3 dienu laikā.

Ja Pircējs nepanāk vienošanos par strīdīgu jautājumu, strīda atrisināšanai, Pircējam ir tiesības vērsties Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

Ja puses nepiekrīt  Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības centra lēmumam, pusēm ir tiesības vērsties Latvijas Republikas tiesā, kur strīds tiek izskatīts saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.